۱۳۸۸ خرداد ۴, دوشنبه

احمدی نژاد فیلم تبلیغاتی خود را بعد از موعد مقرر اصلاح کرد


HTML clipboard

بر خلاف آنكه همه كانديداهاي حاضر در صحنه رقابت هاي انتخابات رياست جمهوري دهم موظفند نوار ضبط شده از فيلم تبليغاتي و پيام خود را از قبل در اختيار سازمان صدا و سيما قرار دهند و بايد در موعد مقرر نوار به سازمان تحويل داده شود شنيده شده است كه پس از پخش نوار سخنان مهندس ميرحسين موسوي و آقاي محسن رضايي مسوولان ستاد انتخاباتي احمدي نژاد به شكل ناگهاني تصميم گرفتند تغييراتي را در نوار سخنان احمدي نژاد كه قرار است فردا شب از تلويزيون پخش شود به وجود بياورند.

به گزارش «جمهوريت» بر اساس اين اخبار با وجود اينكه نوار قبلاً ضبط شده و در اختيار مسوولان سازمان صدا و سيما قرار گرفته بود اما مسوولان ستاد انتخاباتي احمدي نژاد بار ديگر اين نوار را از فهرست نوارهاي موجود در سازمان خارج كردند تا تغييراتي را در آن به وجود بياورند.

اين اقدام در حالي است كه هرگونه دخل و تصرف در نوار سخنان نامزدها پس از پايان مهلت غيرقانوني بوده و مسوولان سازمان صدا و سيما مجاز به اين كار نيستند. از سوي ديگر بر اساس اخبار دريافتي اين اقدام كاملاً غير قانوني بوده و هنوز مشخص نيست كه چه كساني در صدا و سيما مسئوليت اين اقدام را بر عهده گرفته اند در صورتي كه چنين امكاني براي ساير نامزدها فراهم نشده است و ظاهراً اعضاي ستاد انتخاباتي رئيس جمهوري با استفاده از نفوذ خوددر سازمان صدا و سيما دست به اين عمل زده اند .
گفتني است اين اقدام باعث اعتراض و نارضايتي سايرين هم شده است و مسئولان ستاد انتخاباتي نامزدهاي ديگر هم از اين تغييرات ناراضي هستند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin