۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۷, یکشنبه

سفرهاي انتخاباتي


TML clipboard

سفرهاي انتخاباتي
همزمان با بحث وگفتگوهايي كه پيرامون انتخابات در گرفته، برخي داوطلبان نامزدي درانتخابات رياست جمهوري به سفرهاي استاني رفته اند.

ميرحسن موسوي آخرين نخست وزير ايران كه داوطلب نامزدي در انتخابات است به استان گيلان سفر كرده و محسن رضايي در بندرعباس است.

آقاي موسوي در دانشگاه گيلان در پاسخ به سئوالي در باره اين كه چرا در زمان نخست وزيري استعفا داده، گفت:"اميدوارم دوستاني كه با هم ارتباط دارند، ديگر اين سوال را نپرسند زيرا مجبور خواهم شد ابعاد ديگري از اين استعفا را بشكافم كه به نفع اين دوستان نخواهد بود."

آقاي موسوي در باره استعفايش در اواخر دوران نخست وزيري گفت: "من تنها يك‌بار استعفا دادم و اين استعفا زماني صورت گرفت كه احساس كردم، نمي‌توانم به وظايف قانوني خود عمل كنم. امام (آيت الله خميني) اين استعفا را قبول نكردند و آن اطلاعيه مشهور را دادند."

محسن رضايي ديگر داوطلب نامزدي در انتخابات نيز كه در جنوب ايران در بندرعباس مشغول طرح و تبيين برنامه هاي خود است در گفتگو با خبرگزاري ايلنا گفته است: با آمريكا تعامل سازنده و موثر خواهم داشت.

اين داوطلب نامزدي در انتخابات رياست جمهوري تاكيد كرده كه اولويت وي در زمينه سياست خارجي منطقه گرايي و همگرايي خواهد بود و در بخش اقتصادي نيز به ضمن تشويق سرمايه گذاري خارجي از سرمايه گذاران داخلي نيز حمايت خواهد كرد.

یادآور می شود که میرحسین موسوی 2 خردادبه اصفهان سفر می کند. قرار بود این سفر با همراهی سید محمد خاتمی باشد اما با مخالفت شورای تامین استان همراه شد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin