۱۳۸۸ خرداد ۵, سه‌شنبه

منابع خبري از پيشتازي ميرحسين موسوي در انتخابات رياست جمهوري خبر مي دهند .

منابع خبري از پيشتازي ميرحسين موسوي در انتخابات رياست جمهوري خبر مي دهند .


بنا به اين گزارش تا كنون در چند استان پرجمعيت كشور ميرحسين موسوي اول و مهدي كروبي دوم است . در برخي استانها نيز محمود احمدي نژاد رتبه چهارم را كسب كرده است .


در استانهاي خوزستان ، آذربايجان شرقي ، آذربايجان غربي ، اردبيل ، زنجان ، قزوين ، هرمزگان ، سيستان و بلوچستان ، كرمانشاه ، كردستان و ايلام به ترتيب مهندس ميرحسين موسوي اول و مهدي كروبي دوم است .


در برخي از اين استانها همچون خوزستان نيز محمود احمدي نژاد رتبه چهارم نظرسنجي ها را دارد . اين در حالي است كه در اكثر استانهاي ديگر كشور نيز همچون يزد ، اصفهان ، مركزي ، خراسان مركزي و شمالي ، مازندران ، گيلان و گلستان ميرحسين موسوي اول است و كروبي و احمدي ن‍ژاد براي كسب رتبه دوم با هم رقابت دارند .


در همين حال مطابق برخي نظرسنجي ها ميرحسين موسوي در استان تهران نيز با فاصله اي زياد از محمود احمدي نژاد پيشي گرفته است و رقابت براي دوم شدن ميان كروبي و احمدي نژاد سخت در جريان است .


به گفته صاحب نظران سياسي در صورت تداوم وضع موجود احتمال پيروزي موسوي در مرحله اول انتخابات بسيار زياد است و در صورت دو مرحله اي شدن انتخابات نيز به احتمال زياد موسوي و كروبي به مرحله دوم انتخابات وارد مي شوند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin