۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۰, یکشنبه

پروژه "نوار گئورگیفسکی" برای سومین سال در سراسر ایتالیا برگزار می شود


HTML clipboard

پروژه نوار گئورگیفسکی در ایتالیا برگزار می شود

پروژه "نوار گئورگیفسکی" برای سومین سال در سراسر ایتالیا برگزار می شود.

در آستانه روز پیروزی نوار گئورگیفسکی که نماد پیروزی بر فاشیسم می باشد را می توان در رم، میلان، تورین، جنوا، فلورانس، راونا، مورانو و پالمانووا دید.

امسال برای پنجمین سال متوالی پروژه "نوار گئورگیفسکی" در روسیه آغاز شد. این پروژه که در سال 2005 میلادی بمناسبت 60-مین سالروز بزرگداشت پیروزی در جنگ بزرگ میهنی به ابتکار خبرگزاری «ریا نووستی» و جامعه دانشجویان روسیه آغاز شده بود، با موفقیت چشمگیری پیش رفته و نه تنها روسیه و بلکه کشورهای خارجی را نیز در بر گرفته است.

"نوار گئورگیفسکی"، نواری راه راه و متشکل از دو رنگ نارنجی و خاکستری است که از زمان روسیه تزاری نماد آتش و خاکستر می باشد. شعار پروژه "نوار گئورگیفسکی" این است که "من به یاد دارم، من افتخار می کنم" و هدف از آن پرورش حس احترام به رزمندگان و افتخار به تاریخ کشور، بویژه در جوانان است. شرکت کنندگان در پروژه، "نوار گئورگیفسکی" را روی لباس، کیف، دور دست و یا روی موهای خود می زنند و بدین ترتیب همبستگی خود را نشان می دهند. این پروژه از هفته آخر آپریل تا 12 ماه مه ادامه دارد، اما با اینحال جوانان بسیاری در تمام طول سال "نوار گئورگیفسکی" را از خود جدا نکرده و آن را نماد میهن پرستی می دانند.

در مراکز مختلف شهر، داوطلبان "نوار گئورگیفسکی" را بین مردم پخش می کنند،

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin