۱۳۸۸ خرداد ۲۲, جمعه

آیا جمهوری از نام ایران حذف می شود

HTML clipboard

آیا تا به حال به این موضوع فکر کردین که شاید در آینده ای نزدیک جمهوری از نام ایران حذف گردد و جمهوری اسلامی ایران به حکومت اسلامی ایران تغییر یابد.

آیا این وضعیت جهت هموار کردن راه ایجاد حکومت اسلامی مد نظر افراطیون است؟

آیا به نظر شما در ایران کودتای انتخاباتی شده است؟؟؟؟؟

بنابر برخی خبرهای دریافتی از ایران، به رغم پیروزی مطلق میرحسین موسوی، فرایند کودتای سیاسی در ایران تکمیل شد. آیت الله علی خامنه ای رهبر ایران که در تمام چهار سال گذشته بیشترین حمایت را از احمدی نژاد و دولتش به عمل آورده در یک گفت و گو با هاشمی رفسنجانی گفت: شکست احمدی نژاد، شکست من است.

بنابراین به هر نحو ممکن باید احمدی نژاد برگزیده شود. بر اساس همین دستورالعمل از ۲۴ ساعت گذشته بسیاری از کانال های ارتباطی مردم با ستادهای کاندیداها قطع شده، ارسال پیامک تلفنی از بین رفته و حرکات گسترده نظامی و امنیتی شدیدی در اطراف وزارت کشور و مجموعه نهاد رهبری و ریاست جمهوری تشدید شد.

میرحسین موسوی در مصاحبه مطبوعاتی ساعت ۱۲ شب خود برای نخستین بار و به طور علنی این رفتار حاکمیت را به چالش کشیده است و همچنان خود را رئیس جمهور ایران می داند و گفته که در صحنه باقی خواهد ماند. او از حجم گسترده تقلب و بی توجهی به افکار عمومی و شعور مردم خبر داد.

از این رو به نظر می رسد شرایط دشواری روبروی مردم ایران قرار گرفته است. از سوی دیگر به سپاه دستور آماده باش کامل داده شده و بر اساس برنامه از پیش تعیین شده شروع به شمارش آرا و ابلاغ آن به نفع احمدی نژاد کرده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin