۱۳۸۸ خرداد ۱۷, یکشنبه

احمدی نژاد در چند خط


HTML clipboard
HTML clipboard

احمدی نژاد در چند خط

محمود احمد نژاد دوره كارشناسي خود را در دانشگاه علم و صنعت در رشته مهندسي عمران در سال 1354 آغاز كرد و پس از 11 سال در سال 1365 در "همان دانشگاه" در مقطع كارشناسي ارشد پذيرفته شد.

وي سه سال بعد فارغ التحصيل شده، بلافاصله در "همان دانشگاه" بعنوان عضو هيأت علمي (مربي) استخدام شد. سه سال تحصيل وي در مقطع كارشناسي ارشد همزمان با جنگ تحميلي بود و او در طول تحصيل خود در منطقه غرب كشور در سپاه فعاليت ميكرد و از جمله مسئول مهندسي-رزمي لشكر 6 ويژه سپاه و مسئول ستاد جنگ استان آذربايجان غربي بود. بعلاوه، در در دهه 60 به مدت 4 سال معاون فرماندار و فرماندار در شهرهاي خوي و ماكو و 2 سال مشاور استاندار كردستان بوده است.

مشخص نيست وي چه مدت از تحصيل كارشناسي ارشد خود را در دانشگاه علم و صنعت واقعاً حضور داشته است. در عين حال وي هشت سال پس از استخدام در دانشگاه علم و صنعت (يعني در سال 1376) مدرك دكتراي خود را از "همان دانشگاه" دريافت نمود در حالي كه از سال 72 تا 76 همزمان هم دانشجوي دكترا، هم استاندار اردبيل (آن هم استاندار نمونه هاشمي) و هم مشاور فرهنگي وزير فرهنگ و آموزش عالي بوده است.

گفته ميشود كه جلسه دفاع پايان نامه دكتراي وي به صورت صوري برگزار شده، با يك صلوات ختم شد و به همين خاطر دكتراي وي را ميتوان "دكتراي صلواتي" نام گذاشت. استاد راهنماي ايشان آقاي دكتر بهبهاني (وزير فعلي راه و ترابري) بود.

جالب اينكه، در حالي كه وي پس از دكتراي خود نيز دو سال شهردار تهران و 4 سال رئيس جمهور بوده است به ادعاي خود دهها طرح پژوهشي و پايان نامه هاي تحصيلات تكميلي را سرپرستي نموده است در حالي كه حتي يك مقاله ISI از كارهاي ايشان منتشر نشده است. لازم به ذكر است كه از بدو ورود به دانشگاه تا دريافت مدرك دكتراي احمدي نژاد 22 سال زمان سپري شد. شايد بي دليل نباشد كه وي در جريان رسوائي كردان اعلام كرد كه مدرك تحصيلي دانشگاهي ورق پاره اي بيش نيست.

برگرفته از تاریخ.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin